صرفه‌‌‌جویی چشم‌گیر هزینه‌ها در مدرسه هادسون فالز نیویورک با استفاده از تین کلاینت ها

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

صرفه‌‌‌جویی چشم‌گیر هزینه‌ها در مدرسه هادسون فالز نیویورک با استفاده از تین کلاینت ها

۱۶۷ بازديد

صرفه‌‌‌جویی چشم‌گیر هزینه‌ها در مدرسه هادسون فالز نیویورک با استفاده از تین کلاینت ها

مدرسه هادسون فالز یکی از مدارس نیویورک می‌باشد. با پیشرفت فناوری، مدرسه نیز باید از امکانات روز جهت پیشرفت استفاده کند، به همین دلیل مسئولان مدرسه به دنبال فناوری جدید و کارا برای مدرسه بودند.
مسئولان مدرسه به دنبال دستگاهی بودند که از نظر هزینه مقرون به صرفه بوده و همیشه در مدرسه در حال اجرا  و در دسترس همگان باشد. همچنین به کارکنان زیادی جهت نگهداری و مدیریت نیاز نداشته باشد. راه حل مدرسه استفاده از تین کلاینت HP تحت سرور‌های همین شرکت بود.
تین کلاینت، فناوری جدید در کلاس های درس
تین کلاینت نمونه ای جدید از فناوری روز در کلاس‌های درس می باشد.استفاده از کامپیوترهای پی سی در کلاس‌های درس همواره مشکلاتی را به همراه داشت به عنوان مثال دانش آموزان می توانستند به سیستم‌عامل دسترسی داشته باشند و نرم افزارهایی را که نیاز ندارند حذف کنند و همچنین بروز رسانی‌های دلخواه خود را انجام دهند و فایل‌های موجود در سیستم را خراب کنند. مجموعه این اقدامات باعث شد که سیستم‌های داخل کلاس خیلی زود معیوب شوند اما با استفاده از تین کلاینت‌ها دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیامد چرا که تین کلاینت‌ها فاقد‌ هر گونه هاردیسکی می باشند و نرم افزار دائمی بر روی آن‌ها نصب نیست، هر زمان دانش آموز و یا معلمی به سیستم متصل شود یک صحفه دسکتاپ مجازی توسط citrix XenApp دریافت خواهد کرد و هر فرد می‌تواند کارهای خود را انجام دهد بدون این که برای سیستم مشکلی پیش بیاید. یکی از مزایایی که تین کلاینت‌ها برای دانش آموزان مدرسه داشت این بود که در هرجایی اعم از کتابخانه یا حتی خانه می‌توانستند به سیستم پروفایل خود دسترسی داشته باشند تا بتوانند پروژه‌ای را در مدرسه آغاز کنند و در هرجای دیگری که به کامپیوتر و یا تین کلاینت دسترسی دارند آن را ادامه دهند.
استفاده از تین کلاینت‌ها موجب شد در هزینه های مدرسه کاهش چشمگیری رخ دهد و صرف ارتقاء سرور های مدرسه کنند. همچنین تین کلاینت‌ها به آسانی قابل پشتیبانی هستند چرا که دیگر نیاز به ارتقاء و نصب نرم افزارهای مورد نیاز در 1800 تین کلاینت نیست و این کار توسط سرورها انجام می شود. همچنین در بخش مصرف انرژی صرفه جویی های موثری را مشاهده کردند. هر کامپیوتر پی سی معادل 450 وات توان مصرف می کند در حالی که یک دستگاه تین کلاینت به همراه مانیتور حدود 110 وات توان مصرف دارند و این یعنی حدود 75٪ صرفه جویی در مصرف توان با استفاده از تین کلاینت.
 
یکی دیگر از مزایای تین‌کلاینت در کلاس‌های درس مدرسه هادسون یادگیری بهتر دانش آموزان است. به گفته‌ی معلمان این مدرسه با استفاده از تین‌کلاینت‌ها امکان برقرای ارتباط بین معلمان و دانش آموزان بیشتر شده و همین امر موجب یادگیری بهتر در دانش آموزان شده است. همچنین از طریق تین‌کلاینت‌ها دانش آموزان می‌توانند به فایل‌های اشتراک‌گذاری شده توسط معلم دسترسی داشته باشند تا بتوانند کارهای خود را سریعتر انجام دهند.

مزایای تین کلاینت‌ها

تین‌کلاینت‌ها علاوه بر بهبود ساختار مدرسه مزایای دیگری هم برای مدرسه داشتند. سخت افزارهای تین‌کلاینت بسیار ارزان‌تر از کامپیوتر‌های پی‌سی می‌باشد و همین امر باعث شد که مسئولان مدرسه از 1800 تین‌کلاینت در مدرسه استفاده کنند.

سخت افزارهای تین‌کلاینت مورد استفاده در مدرسه هادسون فالز

HP compaq T5530 thin client
HP compaq T5540 thin client
HP 4320t mobile thin client
HP ProLiant bL460 Server blade

نرم افزارهای تین کلاینت مورد استفاده در مدرسه هادسون فالز

HP Schoolcloud
classLink LaunchPad
vmware®
citrix XenApp

 

5 روش ساخت یویو (پارچه ای زیبا و ساده)

یویو تزئین شده نهایی

5 روش درست کردن گل های پارچه ای یویو:

درست کردن گل های پارچه ای یویو راهی برای صرفه جویی در دورریزهای پارچه ای است. شما می توانید این گل های پارچه ای را روی لحاف، بالشت، لباس و حتی بعنوان لوازم تزیینی مورد استفاده قرار دهید.

در این قسمت 5 روش برای درست کردن یویوهای پارچه ای زیبا و ساده را به شما آموزش می دهیم.

1- ساخت یویو پاپیونی ساده

گام اول

ابتدا با پرگار یا یک جسم گرد، یک دایره روی پارچه ی مورد نظر خود بکشید و آن را برش بزنید. اندازه ی دایره باید دو برابر یویوی مورد نظر بعلاوه ی نیم سانت جای دوخت باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.