زیروکلاینت Dell Wyse 5030 و بررسی مشخصات سخت افزاری

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

زیروکلاینت Dell Wyse 5030 و بررسی مشخصات سخت افزاری

۱۵۶ بازديد
پردازنده زیروکلاینت دل وایز 5030
زیروکلاینت Dell Wyse 5030 و بررسی مشخصات سخت افزاری

پردازنده زیروکلاینت Dell Wyse 5030

زیروکلاینت Dell Wyse 5030 یک کامپیوتر کوچک از کمپانی Dell Wyse است که دارای پردازنده Tera 2321 می‌باشد. این پردازنده در کلاس پردازنده های مخصوص پروتکل PCOIP می‌باشد که دارای فرکانس کاری ۶۰۰ مگاهرتز می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Teradici روانه بازار شد.

پردازنده زیروکلاینت دل وایز ۵۰۳۰ بر اساس مکانیزم‌های کارکردی پروتکل PCOIP طراحی و ساخته شده است بر همین اساس پردازنده های Teradici ساختار های مخصوص خود را دارد که کار آن انکود و دیکود کردن پیکسل های رد و بدل شده بین زیروکلاینت و سرور را بر عهده دارد.

لذا قدرت این پردازنده ها در تعداد خروجی تصویر همزمانی که ارائه می‌دهد به اضافه کیفیت تصویر سنجیده می‌شود، چرا که هرچه تعداد خروجی تصویر همزمان بیشتر شود و همچنین کیفیت تصویر بالاتری داشته باشد، پردازنده می بایست بار بیشتری را تحمل کند و تعداد پیکسل هایی که دیکد و انکود می‌شود، بالاتر می‌رود.

پردازنده زیروکلاینت دل وایز ۵۰۳۰ دو تصویر همزمان با کیفیت UHD (1600*2560) را پشتیبانی می‌کند که در رده کاربری اداری و گرافیکی بسیار مناسب می‌باشد.

ذخیره سازی و رم زیروکلاینت Dell Wyse 5030

زیروکلاینت Dell Wyse 5030 دارای ۵۱۲ مگابایت رم با باس  ۱۰۶۶ مگاهرتز با اصطلاح DDR3 می‌باشد که می‌تواند تمام نیازهای زیروکلاینت PCOIP را پشتیبانی کند.

نوع رم بکارگرفته شده در زیروکلاینت دل وایز ۵۰۳۰ از نوع SD RAM می‌باشد که به اقتضای نوع این کامپیوتر کوچک غیرقابل ارتقاء و مجتمع با بورد زیروکلاینت می‌باشد.

قطعات کوچک بکارگرفته شود که هم جای کمتری اشغال شود هم از لحاظ مصرف انرژی کم مصرف باشد، که در اکثر قریب به اتفاق زیروکلاینت Dell Wyse 5030 از این نوع رم که integrated هم گفته می‌شود، استفاده می‌گردد.

اما در بخش ذخیره سازی کمپانی Dell در زیروکلاینت دل وایز ۵۰۳۰ از هاردهای نوع Flash SSD بکار گرفته شده که بیشتر در حالت زیروکلاینت برای نصب فریم‌ور مناسب است و معمولاً حجم‌های کم ۳۲ مگابایت می‌باشند.

در بخش پورت های شبکه نیز روی زیروکلاینت دل وایز ۵۰۳۰ یک پورت شبکه سیمی با سرعت ۱۰۰۰ گیگ تعبیه شده است.

آیا زبان انگلیسی سخت است 

مدارک محکمی برای حمایت از این ادعا وجود دارد که یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. انگلیسی یک سیستم املایی دیوانه کننده دارد و به نظر می‌رسد هر کلمه اصول تلفظی خود را دارد، زیرا زبان انگلیسی کلمات زیادی از زبان‌های دیگر قرض گرفته است. برای اینکه بدانید چطور کلمه را بخوانید، باید بدانید که از کدام زبان وارد انگلیسی شده یا اینکه قبلا تلفظ صحیح آن را شنیده باشید.

افعال بی‌قاعده در زبان انگلیسی پیچیده به نظر می‌رسند و اغلب برای زبان آموزان زبان انگلیسی دردسر ساز هستند. چرا گذشته فعل «buy» به «bought» تبدیل و چرا گذشته فعل «sell» به «sold» تبدیل می‌شود و چرا به شکل «buyed»  یا «selled» نیستند؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.