ویژگی های تین کلاینت HP t620

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

ویژگی های تین کلاینت HP t620

۱۷۴ بازديد
تین کلاینت HP t620

معرفی تین کلاینت HP t620

همانطور که بر همگان آشکار است یکی از بزرگترین کمپانی هایی که در زمینه  تولید تین کلاینت ها و زیرو کلاینت ها فعالیت دارد، کمپانی HP است.

این کمپانی در میان محصولات ریزو درشتی که دارد یک محصولی بنام تین کلاینت HP t620 تولید کرده است که ستاره ای مقبول و بسیار زیبا در منظومه ستارگان دنیای تین کلاینت های HP می باشد.

در این مقاله قصد داریم تین کلاینت HP T620 را تحلیل کنیم تا بتوانیم در انتخاب دقیق محصول مورد نظر شما یاری رسان باشیم.

یکی از مزیت‌های تین کلاینت ها جاگیری کم محیطی و کوچک بودن تین کلاینت ها می باشد.

در محیط های اداری و شرکتی یک فاکتور مهم و تعیین کننده برای انتخاب کامپیوتر کوچک و بی سروصدا بودن  کامپیوتر است، که این مهم یکی از دلایل اقبال ادارات و سازمان ها و شرکت ها از تین کلاینت ها می باشد.

کمپانی HP تین کلاینت HP t620 را با یک قاب فلزی مستحکم و مشبک طراحی کرده است تا هم استحکام لازم را داشته باشد و هم بتواند انتقال صحیح گرما از طریق بدنه فلزی انجام شود تا تین کلاینت داغ نشود.

روی قاب فلزی تین کلاینت HP t620 یک فریم سیقل خورده زیبا که از جنس پلاستیک می باشد بکار گرفته شده است که زیبایی ظاهری منحصر بفردی را به تین کلاینت HP T620 بخشیده است.

در کنار پاور دستگاه لوگوی HP به زیبایی پرداخت و حک شده است.

در کنار  اینها 2 پورت USB از نوع USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 و همچنین ورودی و خروجی صدا نیز در پنل جلو جایگزاری شده است و اما در پنل پشت ورودی آداپتور برق 19 ولت و دو پورت خروجی تصویر پورت خروجی تصویر Display Port با کیفیت تصویر 2160*3840 تعبیه شده است.

همچنین در پنل پشتی دستگاه یک عدد پورت شبکه سیمی 1000 و دو عدد پورت USB 2.0 و  یک جفت پورت PS2 برای ماوس و کیبورد و همچنین یک پورت صنعتی COMجایگزاری شده است.

وجود پورت  COMدر  تین کلاینت  HP T620بسیار حائز اهمیت است. چرا که دستگاه را مناسب استفاده صنعتی می کند.قفل سخت افزاری دستگاه  موجود می باشد.

در داخل دستگاه هم یک پورت USB 2.0مخفی هم بکار گرفته شده است در بخش صدا هم علاوه بر ورودی و خروجی  یک جفت ورودی و خروجی صدا در پنل پشت جای گزاری شده است.

همه اینها نشان دهنده یک دستگاه همه فن حریف در ابعاد بسیار کوچک22*4.5*24  سانتی متر حکایت دارد که وزن کم 1360 گرمی دارد . و بسیار زیبا ساخته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.