بهترین مینی کامپیوتر برای معاملات فارکس

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

بهترین مینی کامپیوتر برای معاملات فارکس

۱۶۸ بازديد

بهترین مینی کامپیوتر برای معاملات فارکس کدام است؟

پاسخ به این سوال کمی می‌تواند سخت باشد زیرا فناوری دائماً در حال تغییر است و توصیه‌های خاصی که امروز ارائه می‌کنیم احتمالاً تا پایان سال قدیمی خواهد بود. بهترین مینی کامپیوتر برای شما به نیازهای شخصی شما نیز بستگی دارد. بنابراین در این مقاله، 4 مورد اصلی را که هنگام خرید مینی کامپیوتر تجاری باید روی آنها تمرکز کنید به شما معرفی می‌کنم. این ویژگی‌ها در آینده قابل پیش‌بینی برای همه مینی کامپیوترها اعمال می‌شود، بنابراین این راهنما به این زودی‌ها قدیمی نمی‌شود.

از مینی کامپیوتر تجاری خود برای چه چیزی استفاده خواهید کرد؟

این اولین سوالی است که باید از خود بپرسید. وقتی صحبت از انتخاب بهترین مینی کامپیوتر برای تجارت می‌شود، دو دسته اصلی معامله‌گر وجود دارد. معامله‌گر معمولی و معامله‌گر الگوریتمی هاردکور.

معامله‌گر معمولی به هر کسی اطلاق می‌شود که معاملات خود را به صورت دستی انجام می‌دهد یا از ربات‌های تجاری بسیار ساده استفاده می‌کند. بیشتر معامله‌گران در این دسته قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید وارد معاملات 100٪ خودکار شوید، در دسته دوم قرار دارید. تنها بخش بسیار کمی از معامله‌گران (احتمالاً کمتر از 1) این نوع معاملات را انجام می‌دهند.

معامله‌گران الگوریتمی به یک تن اسب بخار نیاز دارند زیرا باید استراتژی‌های معاملاتی خود را دوباره آزمایش کنند و همچنین باید مطمئن شوند که معاملات آن‌ها به سرعت اجرا می‌شود. بنابراین اگر کاملاً مطمئن هستید که 100٪ تجارت خودکار انجام می‌دهید، باید قوی ترین مینی کامپیوتر ای را که می‌توانید خریداری کنید، خریداری کنید. شرکت هایی مانند Falcon تجارت مین کامپیوترهای بهینه شده را برای کارگزاری‌ها و صندوق‌های ریسک انجام می‌دهند.

 برای بقیه ما، این تنها چیزی است که ما واقعاً به آن احتیاج داریم مینی کامپیوتر که در 5 سال گذشته ساخته شده‌است حداقل 8 گیگابایت رم، اندازه صفحه نمایش به اندازه کافی مناسب نمودارهای شما یا قابلیت اتصال یک مانیتور (های بزرگ) خارجی است. هارددیسک که به اندازه کافی برای نیازهای شما بزرگ است، 500 گیگابایت شروع خوبی است. در صورت امکان SSD تهیه کنید. اگر به موارد خاصی نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید. ادامه مطلب برای معامله‌گران عادی است، نه معامله‌گران سخت‌جوی. در اینجا ویژگی‌هایی است که باید به دنبال اهمیت به دنبال آن‌ها باشید:

1- مموری رم

2- هارد و ذخیره سازی

3- اندازه صفحه نمایش

4-قدرت پردازنده

اگر نیاز به تصویر زیاد به طور همزمان برای انجام معاملات خود دارید تین کلاینت 5070 برای شما مناسب است واگر نیاز به 2 تصویر دارید تین کلاینت مدل 5060 و تین کلاینت مدل 7020 مناسب است. برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.