5 دلیل برای انتخاب کامپیوتر آل این وان

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

5 دلیل برای انتخاب کامپیوتر آل این وان

۱۶۶ بازديد

آل این وان چیست؟
کامپیوترها و عملکرد آنها به قطعات برق نیاز دارد. یک کامپیوتر معمولی به اجزای داخلی مانند چیپست ها، پردازنده ها، هارد دیسک ها و سایر اجزای یک شاسی نیاز دارد. مانیتور، کیبورد، بلندگو و ماوس از دیگر لوازم جانبی هستند که می توانید به کیس خود متصل کنید. علاوه بر این، دستگاه های دیگری مانند چاپگر یا اسکنر ممکن است با کار شما سازگار باشند. با این حال، All-in-one یک سیستم کامپیوتری است که تمام اجزای داخلی آن روی یک برد مدار مخصوص، معمولاً یک صفحه LCD منفرد، نصب شده است. این صفحه نمایش نیز بر روی پایه مخصوص نصب شده است.

کامپیوتر All-in-one اولین بار توسط اپل iMac راه اندازی شد و تعدادی دیگر از سازندگان مانند لنوو، اچ پی، دل، ایسر و ایسوس خط تولید این ون محبوب را راه اندازی کردند.

5 دلیل اساسی برای خرید این نوع کامپیوتر وجود دارد که در زیر ذکر شده است. دانستن این شش دلیل برای کسانی مهم است که هنوز به همه افرادی که می توانند همه چیز را با آنها داشته باشند متقاعد شده اند. در نظر گرفتن این نکات می تواند در انتخاب شما بسیار مفید باشد.

کامپیوتر همه کاره یا همه در یک
دلیل 1: دیگر نیازی به خرید مانیتور ندارید
یکی از مهم ترین راه های خرید دستگاه این است که تمام قطعات در آن وجود داشته باشد و مجبور به خرید مانیتور یا لوازم جانبی دیگر نباشید. طراحی صفحه نمایش ال سی دی All-In-One روز به روز پیشرفته تر می شود و اجزای داخلی این کامپیوتر روی صفحه نمایش در تین کلاینت قرار دارند. سایر کاربران نیاز به خرید لوازم جانبی دارند. مگر اینکه بخواهند دستگاه های دیگری مانند چاپگرها و اسکنرها را به این رایانه های همه کاره متصل کنند. با All in One می توانید به راحتی در دنیای مجازی اینترنت غوطه ور شوید و با برنامه های مختلف مانند آفیس اسناد بسازید.

برخی از کاربران بر این باورند که رایانه‌های همه کاره گران‌تر از رایانه‌های رومیزی معمولی هستند، زیرا باید برای یک دستگاه همه‌کاره بیشتر از مانیتور رایانه معمولی هزینه کنند. اما پاسخ این است که بزرگترین مزیت آل این وان این است که فضای کمتری روی میز شما اشغال می کند. سایز بزرگ صفحه نمایش این دستگاه از دیگر ویژگی های آن است. با توجه به تنوع تولید این دستگاه، قیمت آن نیز نسبت به کامپیوترهای معمولی کاهش چشمگیری داشته است.

دلیل 2: فضای کمتری را روی میز خود اشغال کنید
یکی از مزایای کامپیوترهای معمولی فضای بزرگ کیس آنهاست که در نتیجه فضای بیشتری نسبت به میز یا زیر میز اشغال می کند. سایر لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد نیز همین مشکل را دارند. با این حال، کامپیوترهای همه کاره فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. حتی در برخی موارد مانیتورهای خود را روی دیوار نصب می کنند و فضای میز شما را تنها می گذارند. این ویژگی برای کسانی که در آپارتمان های کوچک یا ادارات با فضای محدود کار می کنند بسیار خاص و مهم است.

منبع سوم: مصرف برق کمتر و تولید گرما کمتر
یکی از ترفندهایی که سازندگان All-in-one هنگام طراحی باید در نظر داشته باشند، کاهش مصرف برق و داشتن گرمای کمتر در فضای کاری شماست که بسیار سازگار با محیط زیست است.

دلیل 4: استفاده آسان
خرید یک کامپیوتر همه کاره از یک فروشگاه معتبر منطقی است. که بتوانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید. کابل های برق به خوبی به اجزای مختلف هر کامپیوتر متصل هستند و می توانید بدون هیچ تاخیری از دستگاه خود استفاده کنید.

طراحی زیبا از All In One
با این حال، با این وان ها به راحتی می توانم آنها را به دیوار نصب کنم یا روی میز شما قرار دهم و از راحتی کار با آنها لذت ببرید. همچنین تمامی پورت های به کار رفته در این دستگاه در مکان های مناسبی قرار دارند که معمولا در زیر یا در کنار منتور قرار دارند. .

All-in-one نه تنها راه اندازی آسان است، بلکه طراحی خاصی دارد که کاربر پسند است. این دستگاه از کابل اضافی استفاده نمی کند و حتی دارای چند رابط ساده برای کمک به کاربران است

دلیل 5: از شر به هم ریختگی کابل خلاص شوید
نصب یک کامپیوتر رومیزی در خانه یا محل کار مستلزم کابل های زیادی است. ابتدا از کابل برق استفاده می شود. سپس از کابل های مانیتور، کابل های بلندگو، کابل های صفحه کلید، کابل های ماوس و سایر دستگاه ها استفاده می شود. این اضافه بار کابل نه تنها می تواند محیط کار شما را شلوغ کند، بلکه می تواند خطرناک باشد و شخص یا حتی کامپیوتر را به خطر بیندازد. راه های زیادی برای مدیریت و سازماندهی کابل ها وجود دارد، اما کاربر باید راه حل مناسب را بیابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.