نحوه راه اندازی تین کلاینت ها

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

نحوه راه اندازی تین کلاینت ها

۱۶۷ بازديد


راه اندازی تین کلاینت
در این مقاله می خواهیم نحوه نصب و راه اندازی تین کلاینت ها را توضیح دهیم. با مطالعه این قسمت می توانید به راحتی با ساختار و مفاهیم اصلی این دستگاه ها آشنا شوید. پس از انتخاب دستگاه مناسب، می توانید نصب و راه اندازی را شروع کنید. این دستگاه ها در واقع کامپیوترهای کوچک یا مینی کامپیوترهایی هستند که قدرت و عملکردی مشابه کامپیوترهای معمولی دارند. آنها از نظر اندازه، وزن و وزن نسبت به کامپیوترهای قدیمی کوچکتر هستند و برق، انرژی و آلودگی کمتری مصرف می کنند و شرکت ها و سازمان های مختلف از این دستگاه در محیط کار خود استفاده می کنند. سپس با ما مراحل مختلف نصب مینی پی سی را بیاموزید.


نحوه راه اندازی تین کلاینت ها
مراحل مختلف راه اندازی تین کلاینت
نصب و راه اندازی آن ها اصلا سخت نیست و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید، مینی کامپیوترها نسل جدیدی از پردازنده ها مانند کامپیوترهای معمولی هستند که جایگزین کیس های قدیمی شده اند و می توانند در سازمان ها با همان کارایی با وزن و اندازه کمتر استفاده شوند. دفاتر و حتی در خانه.

برای راه اندازی یک کامپیوتر کوچک باید سه مرحله مهم را در نظر بگیرید و ما توضیح جداگانه ای در مورد هر قسمت از سرویس شما ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید. 1- نوع برنامه 2- سیستم عامل ها 3- موقعیت مکانی شما

مرحله اول
به عنوان اولین قدم، باید به این نکته توجه کنید که قصد دارید از آن برای چه چیزی استفاده کنید و اینکه آیا یک کاربر نیمه حرفه ای هستید و به کارهای اداری مانند تایپ کردن، کار با اینترنت و غیره علاقه دارید یا کارهای گرافیکی و برنامه نویسی نشان دهنده این موارد است. دستگاه ها از نظر کیفیت ظاهر، قیمت و سخت افزار تنوع بیشتری دارند و برای خرید بهترین دستگاه باید قبل از خرید تحقیق کافی کرد.

معمولاً پس از خرید دستگاه باید لوازم جانبی مانند کیبورد، مانیتور و ... را وصل کنید و برای راه اندازی تین کلاینت ابتدا باید آن را به برق وصل کنید و سپس روشن کنید. این دستگاه مانند سایر قطعات الکترونیکی دارای برد مدار، منابع و قطعات اصلی است که می توانید حتی در سرورها نیز از آنها استفاده کنید. البته قطعه ای به نام فن در این دستگاه ها وجود ندارد و این امر آلودگی صوتی را از بین می برد.

طبقه دوم
در این مرحله باید سیستم عامل مورد نظر را انتخاب و نصب کنید. نصب ویندوز مخصوص این دستگاه ها بسیار مهم است و معمولا تین کلاینت های معمولی می توانند انواع ویندوز، لینوکس و یونیکس را نصب کنند. برای نصب ویندوز، درست مانند بوت کردن کامپیوترها و کیس های معمولی، باید یک فایل بوت را روی فلش درایو قرار دهید و مراحل نصب سیستم عامل را شروع کنید.

اگر می خواهید فایل ویندوز را روی یک DVD قرار دهید، می توانید از یک DVD-ROM خارجی استفاده کنید زیرا این دستگاه ها به دلیل اندازه کوچکتر، درایو نوری ندارند.

سطح سوم
در قسمت سوم باید محل نصب تین کلاینت ها را انتخاب کنید و در جاهایی مانند پشت مانیتور، روی میز یا داخل زمین، پشت مانیتور و ... قرار دهید. تمامی این آپشن ها کاملا اختیاری هستند و این دستگاه ها به دلیل ابعاد کوچک و مناسبی که دارند بدون هیچ مشکلی در هر مکانی قابل استفاده هستند و یکی از مزیت های اصلی این دستگاه ها استفاده از آن ها در مکان ها و اتاق های مختلف است و باعث زیبایی دفتر یا محل کار شما خواهند شد.

تین کلاینت ها را نصب کنید
کدام سیستم عامل یا ویندوز برای مینی کامپیوترها مناسب است؟
در مینی کامپیوترها نصب ویندوز و سیستم عامل های مختلف تفاوت چندانی با کامپیوترهای معمولی ندارد و درست مانند نصب ویندوز روی لپ تاپ یا کامپیوترهای معمولی، می توانید به راحتی ویندوز 7، 8 و 10 را روی یک کامپیوتر کوچک نصب کنید. اگر یک مینی کامپیوتر اپل خریداری کرده اید، می توانید از مک بوک برای نصب سیستم عامل استفاده کنید. حتی اگر نیاز به نصب لینوکس دارید، می توانید با یک درایو فلش USB قابل بوت شروع به نصب ویندوز کنید. نصب ویندوز معمولا آسان است و بیش از چند دقیقه طول نمی کشد و به راحتی می توانید محیط ویندوز را مشاهده و استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.