6 نکته ضروری برای پشتیبانی موبایل که باید بدانید

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

6 نکته ضروری برای پشتیبانی موبایل که باید بدانید

۱۶۲ بازديد

برای مراقبت از تلفن همراه خود چه کنیم؟
صنعت گوشی های هوشمند با سرعت باورنکردنی در حال رشد است و هر ساله گوشی های جدیدی با ویژگی های خاص به بازار عرضه می شوند. به عنوان یک گروه در صنعت بی سیم، ما باید همیشه آماده باشیم تا عوامل سیستم خود را ارتقا دهیم، پردازنده های خود را تقویت کنیم، تلفن های خود را متنوع کنیم و هزاران دستگاه دیگر را اضافه کنیم.

بسیاری از مردم نمی توانند فاصله زمانی کوتاهی بین عرضه محصولات خود و تلاش برای داشتن گوشی خود برای مدت نسبتا طولانی داشته باشند. اگر هر یک از این نکات را برای گوشی خود دارید، باید از این محصول استفاده کنید.

در این مقاله باید تمام این نکات را در نظر داشته باشیم. با دانستن و آگاهی از این موارد، احتمال آسیب دیدن گوشی خود را به حداقل می رسانید.

1. از محافظ صفحه استفاده کنید
ما چند ساعت در روز را با تلفن های هوشمند خود می گذرانیم و آنها را در جیب خود حمل می کنیم. با این حال، نباید انتظار داشته باشیم که بررسی شاردشت ضرری داشته باشد.

می توان گفت که اکثر گوشی ها حتی به صورت بی صدا برای مقابله با ضربه ها طراحی نشده اند، بنابراین قاب یا لایه محافظ و همچنین محافظ صفحه نمایش که به شیشه نیز معروف است می تواند در ضربه های مختلف به گوشی شما آسیب برساند.

البته به خاطر داشته باشید که ضربه زدن به گوشی نه تنها به کیس آسیب وارد می کند، بلکه به مرور زمان باعث بروز مشکلاتی در قطعات سخت افزاری گوشی می شود که از رایج ترین آنها می توان به برد مدار، هارد و اسید سوختگی اشاره کرد. .

برای تغییر آنها باید مقدار زیادی را مخفف کنید و در نهایت گوشی خود را مانند روز اول. استفاده از محافظ صفحه نمایش را جدی بگیرید.

2. گوشی را در زمان مناسب به شارژر وصل کنید
شارژ موبایل
باتری یکی از مهم‌ترین اجزای گوشی است که در بسیاری از موارد شما را می‌سوزاند زیرا هیچ زمان استفاده‌ای وجود ندارد که کاربران با انجام اشتباهات آن را دریافت کنند.

به عنوان مثال، اگر سطح شارژ بین 40٪ تا 60٪ باشد، باید گوشی خود را به شارژر متصل کنید.

از طرفی بهتر است پس از شارژ کامل گوشی خود را از شارژر جدا کنید. اگر با شارژر کاملا شارژ شده به گوشی آسیب بزنید، نمی توانید این کار را انجام دهید، اما بهتر است از آن اجتناب کنید. او هیچ خطری در زمان نمی بیند.

برای شارژ کردن گوشی از آن استفاده کنید زیرا ممکن است به شارژر و باتری آسیب جدی وارد کند.

3. سیستم عامل گوشی خود را همیشه به روز نگه دارید
فقط برای رفع و اضافه کردن توابع شی TST، سیستم عامل را به روز کنید. با این حال، برخی به‌روزرسانی‌های امنیتی خاصی را برای گوشی منتشر می‌کنند که عملکرد را بهبود می‌بخشد و امنیت کلی گوشی را افزایش می‌دهد. در هر صورت باید سعی کنید سیستم عامل گوشی خود را به روز نگه دارید.

فرقی نمی کند کاربر iOS باشید یا نه، وقتی آپدیت های آپدیت خود را می بینید، به آنجا بروید و سیستم عامل گوشی خود را به روز کنید. وقتی گوشی شما به‌روزرسانی‌های جدید دریافت می‌کند، وقت آن است که به تلفن جدید خود بروید و گوزن شمالی را عوض کنید.

4. گوشی را در محدوده استاندارد نگه دارید
نقطه اوج دشمن اصلی همه قطعات الکترونیکی است، بنابراین گوشی های هوشمند ساخته شده از قطعات نازک در جایی ذخیره می شوند، اما ما نمی خواهیم گوشی شما را در یخچال قرار دهیم تا از افزایش دما جلوگیری کنیم!

خیلی کم می تواند به اجزای حیاتی گوشی آسیب برساند. البته به یاد داشته باشید که اگر هدفون شکسته نشود، با یک عمل ساده، هدفون بالا نمی رود و گرم نمی شود.

باز کردن چندین اپلیکیشن سنگین به طور همزمان و راه اندازی بازی می تواند گوشی را به میزان قابل توجهی تقویت کند. سس سعی کنید برنامه های دیگر را در حین بازی فعال کنید و زمان زیادی را صرف انجام بازی های سنگین کنید. داغ شدن بیش از حد تلفن، خطرات جدی برای اجزای مهم گوشی شما به همراه دارد،

5. از حافظه داخلی با برنامه های غیر ضروری استفاده نکنید
فقط به این دلیل که Google Play صدها هزار برنامه رایگان دارد به این معنی نیست که می توانید همه آنها را روی تلفن خود نصب کنید! اگر اکنون به صفحه نمایش گوشی خود نگاه کنید، مطمئناً اپلیکیشن هایی را خواهید یافت که ماه هاست آن ها را باز نکرده اید و کاملا فراموش کرده اید.

نصب برنامه های غیر ضروری نه تنها حافظه گوشی را ذخیره می کند بلکه سرعت گوشی شما را نیز افزایش می دهد. اکثر برنامه ها روی گوشی اجرا می شوند که فضای ذخیره سازی را اشغال می کند و در نهایت سرعت آن را کاهش می دهد.

6. از خود در برابر ویروس ها محافظت کنید
نماهای مشابه در گوشی های هوشمند به ندرت دیده می شود، اما مراقب باشید از این طریق به گوشی های خود آسیب نرسانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.