کامپیوترهای کوچک سریعتر هستند یا کامپیوترها؟

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

کامپیوترهای کوچک سریعتر هستند یا کامپیوترها؟

۱۶۷ بازديد


سرعت پایین در سیستم های کامپیوتری همواره یکی از عوامل نارضایتی مردم بوده است. هر سیستم کامپیوتری زندگی خاص خود را دارد. بهترین روزها برای استفاده از رایانه در اوایل خرید یا پس از تعویض ویندوز است.

شما به سادگی و به راحتی با کامپیوتر خود کار می کنید. این لذت به ندرت کاهش می یابد. زیرا سرعت کامپیوترها به دلایل مختلف کاهش می یابد. بنابراین برنامه ها به تاخیر می افتد. انجام کار در این مواقع بسیار مشکل است.

این تاخیر در اجرای برنامه ها می تواند باعث افزایش خستگی روحی و جسمی شود. شاید چیزی بیش از حد از منابع رایانه شما را گرفته باشد. به عنوان مثال، یک جزء می تواند CPU را بیش از حد بارگذاری کند. یک برنامه می تواند حافظه زیادی را اشغال کند و ......

مزایای یک مینی کامپیوتر
خرید مینی پی سی اگه شرکت معتبری باشه مشکل لگ حل میشه. امروزه اکثر مردم با مینی پی سی های پرسرعت آشنا هستند. برنامه ها در کسری از ثانیه با سرعت های کوچک به نام مشتری صفر اجرا می شوند.

این کامپیوترهای کوچک از یک سرور استفاده می کنند. همانطور که می دانید سرور توسط همه کاربران به اشتراک گذاشته می شود. هنگام اجرای هر برنامه دیگری، ما با یک کامپیوتر سر و کار نداریم، بلکه با یک سرور قدرتمند روبرو هستیم. این سرور برنامه را با سرعت بالا در مشتری صفر پردازش می کند. سرور منابع خود را با سریع ترین سرعت در اختیار مشتری صفر قرار می دهد. بنابراین سرعت صفر کلاینت ها از کامپیوترها بیشتر است. برای مثال سرعت اجرای یک برنامه آفیس در یک کلاینت صفر نیم ثانیه است.

بنابراین می توانید با خیال راحت در کمترین زمان ممکن با مینی پی سی خود کار کنید. بسته های کوچک به نام Teen Client اگر اورجینال باشند این سرعت بالا را دارند. به عنوان مثال، رایانه های شخصی DELL Mini و رایانه های شخصی HP Mini. تین کلاینت ها به دلیل سازگاری سخت افزاری و استفاده از قطعات اورجینال سرعت بالایی نیز دارند.

اگر ThinkClient وارداتی خریداری کرده اید، این را در نظر داشته باشید. حتما ثبتش کن تین کلاینت های جدید می توانند رم و هارد دیسک را ارتقا دهند. این عامل در افزایش سرعت بسیار موثر است.

درایوهای IDE با درایوهای NVME جایگزین شده اند. این جایگزینی هارد به خودی خود برای افزایش سرعت بسیار مفید است. پردازنده های جدید در مینی کامپیوترها بسیار قدرتمندتر از پردازنده های قدیمی هستند. تابع burst به پردازنده های مینی کامپیوتر جدید اضافه شده است.

این ویژگی میزان استفاده از CPU را تنظیم می کند. به این صورت است که مینی کامپیوتر شما در زمانی که به سرعت بالایی نیاز ندارد از حداقل توان خود استفاده می کند. زمان بوت و زمان نصب در مینی کامپیوترها دو عامل مهم هستند. این دو عامل کار شما را راحت و دلپذیر می کند.

زمان بوت در کامپیوترهای کوچک
بوت کردن فرآیند آماده سازی فایل های سیستم عامل برای استفاده کاربر است. فقط 10 ثانیه به مینی پی سی فرصت دهید تا راه اندازی شود. که در کوتاه ترین زمان انجام می شود. این به شما امکان می دهد در سریع ترین زمان ممکن به دسکتاپ دسترسی پیدا کنید. حالا به کامپیوتر نگاه کنید.

هنگام راه اندازی رایانه، بار سیستم عامل و زمان بارگذاری درایور باید در نظر گرفته شود. در مقایسه با کامپیوترهای کوچک، این فرآیند بسیار زمان بر است. زمان بوت کامپیوتر کمتر از 80 ثانیه نیست. پس با خرید مینی پی سی در زمان خود صرفه جویی کنید.

زمان نصب بر روی کامپیوترهای کوچک
با تعداد زیادی Zeroclink های متصل به سرور، فقط یک بار نیاز به نصب برنامه دارید. این برنامه بر روی سرور نصب شده است. برای این کار کافی است یک آدرس IP به مشتری صفر اختصاص دهید تا سرور را نشان دهد. در این صورت می توانید به راحتی از سیستم خود با نام کاربری و رمز عبور تعریف شده استفاده کنید. این کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. حال بیایید این مراحل را با نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر مقایسه کنیم.

اگر نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب نشده باشد؛ انگار روح وارد بدن نشده بود. چه زمانی قصد دارید درایور ویندوز را توسط درایور نصب کنید و همه برنامه ها را نصب کنید؟ اگر هنگام امتحان کردن مراحل با خطایی مواجه نشدید، دو ساعت زمان خوبی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.