HP t630 Thin Client برای تبدیل کسب و کار شما به یک فضای ابری است

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

HP t630 Thin Client برای تبدیل کسب و کار شما به یک فضای ابری است

۱۶۱ بازديد


با HP t630 Thin Client، می‌توانید توسعه ابری خود را با پیکربندی قدرتمند و طول عمر طولانی افزایش دهید. همچنین می‌توانید با یک پردازنده چهار هسته‌ای، سازگاری دوگانه Ultra HD و گزینه‌های شبکه و ذخیره‌سازی از کسب‌وکار خود پشتیبانی کنید.

برای توسعه بیشتر طراحی شده است
با تین کلاینت HP t630 می توانید سرعت عملکرد را بهبود ببخشید زیرا این تین کلاینت بسیار هوشمندانه و ساخته شده است که توسط یک سیستم چهار هسته ای روی یک تراشه تعبیه شده است. موتور گرافیکی AMD Radeo یکپارچه از دو تصویر Ultra HD برای تجربه تماشای عالی پشتیبانی می کند.

HP t630 Mini PC همچنین یک محیط قابل اعتماد، یک سیستم حافظه دو کاناله DDR4، یک اتصال سیمی یا بی سیم (اختیاری یا با فیبر نوری) و دو فلش مموری اختیاری با ظرفیت ذخیره سازی تا 128 با استفاده از پورت های متصل را ارائه می دهد. Gig را جداگانه پیکربندی کنید.
پشتیبانی از نرم افزار با تمامی امکانات بدون هزینه اضافی
با HP t630 Thin Client می توانید سیستم عامل خود را سفارشی، پیکربندی و از راه دور کنترل کنید، سرعت WiFi را افزایش دهید و عملکرد شبکه را بهبود بخشید.

امکان ایجاد محتوای چندرسانه ای با کیفیت بالا در فضای ابری با نرم افزار اختصاصی افزایش عملکرد

با نرم افزار افزایش عملکرد اختصاصی، مدیریت thin-client، سرعت، گرافیک واقعی و برنامه نویسی پوسته ساده همگی بهبود یافته اند.

خدمات پشتیبانی اضافی
HP t630 Thin Client به شما امکان می دهد اتصالاتی را برنامه ریزی کنید که شامل پورت های PS/2 و سریال، خروجی VGA اختیاری یا پورت سریال ثانویه، و درگاه های USB جلو و عقب است.

سطح بعدی امنیت
حفاظت از داده ها با این محصول HP با VDI و فضای ابری (هاست)، گواهی TPM امکان پذیر است.

همکاری حرفه ای سلسله مراتبی

با کمک راه حل های اتصال یکپارچه با همکاران خود در تماس باشید.

اتصالات همچنین از طریق شبکه سیمی استاندارد RJ-45، اتصال بی سیم با Wi-Fi / Bluetooth® یا با یک سیستم آنتن Wi-Fi خارجی یا با یک آداپتور شبکه فیبر نوری امکان پذیر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.