بررسی تین کلاینت ها بر اساس پردازنده ها

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

بررسی تین کلاینت ها بر اساس پردازنده ها

۱۶۲ بازديد

تین کلاینت ها بر اساس پردازنده ها تحلیل تین کلاینت ها بر اساس پردازنده ها
تین کلاینت ها طبق گفته پردازنده ها، تین کلاینت ها کامپیوترهای کوچک یا کوچکی هستند که جایگزین کوچک، سبک و قابل اعتمادی برای کیف ها و لپ تاپ های بزرگ هستند. آنها از نظر قدرت، عملکرد و عملیات پردازشی کمتر از کیس های کامپیوتری توانایی ندارند و به خوبی از عهده این وظایف بر می آیند. این دستگاه ها برای کار و نگهداری به شبکه سرور نیاز دارند و با استفاده از محیط سرور بهترین عملکرد را ارائه می دهند. معمولا بسته به سرور، تین کلاینت ها به دلیل قدرت و عملکردشان می توانند نقش محاسباتی را ایفا کنند و با دستگاه های دیگر مانند مانیتور، ماوس، کیبورد و ... به خوبی کار کنند.

فهرست مطالب
پردازنده های موجود در Teen Client چیست؟
چرا یک تین کلاینت باید یک پردازنده قدرتمند داشته باشد؟
خرید تین کلاینت با پردازنده های اینتل
تین کلاینت ها را با پردازنده های AMD بخرید
آیا خرید دستگاه تین کلاینت دست دوم با پردازنده قدرتمند منطقی است؟
چرا مشتریان CPI مهم هستند؟
پردازنده های موجود در Teen Client چیست؟
پردازنده ها یا CPU ها در تین کلاینت ها یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری هستند که به مغز کامپیوتر نیز معروف هستند و تمامی عملیات ها در این قسمت پردازش می شوند و باید کارایی بالایی داشته باشند.پردازنده ها توسط شرکت های معروف دنیا ساخته می شوند و هر کدام اراده خاص خود را دارند و البته در مدل های مختلفی استفاده می شود که با توجه به مدل ها قیمت گذاری می شوند. CPUهای مهم در تین کلاینت اینتل، AMD، Cortex و مدل هستند که در ادامه بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.


چرا یک تین کلاینت باید یک پردازنده قدرتمند داشته باشد؟
معمولاً مینی کامپیوترها به دلیل کوچک بودن و ابعاد ظریفی که از نظر سخت افزاری دارند، برای انجام عملیات محاسباتی و برنامه نویسی نیاز به قدرت بیشتری دارند تا بتوانیم در محیط های شرکتین کلاینتتی و سازمانی از آنها استفاده کنیم. مینی کامپیوتر با CPU قدرتمند یکی از مهم ترین ملزومات در این زمینه است.

خرید تین کلاینت با پردازنده های اینتل
تین کلاینت های اینتل توسط شرکت معروف اینتل تولید می شود و این شرکت در زمینه ساخت سی پی یو و کارت گرافیک فعالیت می کند و تمامی مینی پی سی های اینتل در مدل های Core i3، Core i5 و در مدل های جدیدتر و پیشرفته تر Core i7 می باشد. مدل های موجود برای کار قوی تر و سنگین تر، به پردازنده های کور Isoon نیاز دارید. به طور معمول، این نسل CPU عملکرد بالایی دارد.

کامپیوترهای مینی با پردازنده اینتل در بازه های قیمتی مختلفی عرضه می شوند و با توجه به قابلیت هایشان قیمت گذاری می شوند. این دستگاه ها با پردازنده های اینتل معمولا با کیفیت ترین و پرطرفدارترین در جامعه هستند و تقاضا برای تین کلاینت از سوی این شرکت در بازار بسیار گسترده است. از جمله CPU ها می توان به پردازنده چهار هسته ای اینتل Celeron J4105، دو هسته ای اینتل سلرون و تک هسته ای اینتل اشاره کرد.

تین کلاینت بخرید
تین کلاینت ها را با پردازنده های AMD بخرید
نوع دیگری از پردازنده های کوچک کامپیوتر، جزء سخت افزاری AMD است. از جمله DELL WYSE 5060 با CPU: AMD چهار هسته ای و Dell Wyse 7010 با پردازنده دو هسته ای AMD و همچنین پردازنده دو هسته ای AMD G_Series T48E، پردازنده های چهار هسته ای AMD 64 بیتی از جمله پردازنده های این شرکت هستند و اکنون این یکی دستگاه برای خرید در رایانه شما در دسترس است. به عنوان مثال یکی از محبوب ترین مدل ها به نام مینی کامپیوتر HP t730 دارای پردازنده چهار هسته ای قدرتمند سری R AMD RX-427BB با فرکانس 3.6 گیگاهرتز است و به کاربران این امکان را می دهد که 24 ساعت شبانه روز بدون وقفه و بدون وقفه کار کنند. روزهای هفته . بنابراین یک CPU قوی برای مینی پی سی ها بسیار مهم است و در هنگام خرید این دستگاه باید به این سخت افزار توجه کنید.

آیا خرید دستگاه تین کلاینت دست دوم با پردازنده قدرتمند منطقی است؟
یکی از سوالاتی که اکثر کاربران از ما می پرسند این است که آیا خرید یک مینی پی سی دست دوم با توجه به پردازنده های قدرتمندش ارزشش را دارد؟ برخی از مدل های آن دیگر در بازار موجود نیست و باید آنها را دست دوم بخرید و البته خودتان آنها را بسازید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند و خراب نمی شوند.

چرا تین کلاینت مهم هستند؟
CPU ها معمولا مغز یک کامپیوتر هستند و باید از نظر سلامت و عملکرد در اولویت باشند. هنگام انتخاب یک مینی پی سی برای دفتر خود، حتما به این قطعه سخت افزاری توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مدل های مختلفی از برندهای معروف دنیا وجود دارد که خرید چهار هسته فرکانس بالا را به شما توصیه می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.