بررسی قیمت زیرو کلاینت ها 

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

بررسی قیمت زیرو کلاینت ها 

۱۶۳ بازديد

قیمت ZeroClient
یکی از مهم ترین قسمت های استقرار صفر کلاینت ها بحث قیمت آنهاست که در این مقاله سعی شده است به صورت تخصصی قیمت آنها را با هم مقایسه کنیم و دلایل تعیین قیمت این دستگاه ها را برای خدمت شما توضیح دهیم. این دستگاه ها به سه دسته اداری، نیمه حرفه ای و حرفه ای تقسیم می شوند. این دستگاه‌های صفر مشتری از جمله دستگاه‌های محاسباتی هستند که اندازه کوچک‌تری دارند و باید در هنگام خرید با تخصص و دقت کافی انتخاب شوند. قبل از خرید، اجازه دهید کارشناسان کامپیوتر مرکز ما به شما توصیه کنند تا بتوانید این دستگاه ها را با بهترین قیمت با توجه به برنامه خود مستقر و استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید یک زیرو کلاینت برای خود ایجاد کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


خرید زیرو کلاینت
در هنگام خرید این دستگاه ها ابتدا باید توجه داشته باشید که این دستگاه ها به چند نوع کاربری شامل سه نوع اداری، تحصیلی، کاری تقسیم می شوند و نوع اداری آن عمدتا برای کارهای ساده تری مانند مرور، اداری و تایپ ... در ادارات استفاده می شود. . کاربرد آموزشی آن نیز عمدتاً در دانشگاه ها، مدارس و مؤسسات آموزشی برای کارهای نیمه سنگین مانند کار با برنامه های فتوشاپ و برنامه های دو بعدی استفاده می شود. از برنامه های حرفه ای نیز برای کارهای سنگین تری مانند پردازش گرافیکی و اجرای نرم افزارهای قدرتمند استفاده می شود. اگر هنگام خرید زیرو کلاینت انتخاب درستی داشته باشید، بسته به اپلیکیشنی که می خواهید استفاده کنید، مشکل اقتصادی نخواهید داشت.

عوامل موثر بر قیمت زیرو کلاینت؟
عوامل مختلفی بر قیمت زیرو کلاینت تأثیر می گذارد که در این بخش به شرح آنها می پردازیم:

قدرت محاسباتی و عملکرد سیستم
این دستگاه ها با قطعات سخت افزاری کوچکتر با قدرت محاسباتی متفاوت نیز در بازار موجود می باشند و هر چه این سخت افزارها و سی پی یو ها و قطعات برد آن ها قدرتمندتر باشند قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد بود.

قد و وزن آنها
یکی از مسائلی که در هنگام خرید این دستگاه ها باید به آن توجه کرد و واقعاً روی قیمت آنها تأثیر می گذارد، موضوع قیمت گذاری آنها است. هرچه این دستگاه‌ها کوچک‌تر انتخاب شوند، قیمت بالاتری دارند، زیرا معمولاً کاربران بیشتری سعی می‌کنند از آن‌ها در مکان‌هایی با فضای کمتر استفاده کنند. مثل پشت مانیتور و…

نام شرکت سازنده
هر دستگاهی که توسط شرکت‌های شناخته‌شده‌تری مانند Dell و HP ساخته می‌شود، کیفیت بالاتر و گران‌تری دارد، و اگر به دنبال دستگاهی از یک برند معروف هستید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

نوع ضمانت و مدت آن
معمولا گارانتی و مدت زمان آن یکی از عوامل مهم در قیمت این دستگاه ها می باشد و هر چه مدت زمان گارانتی و خدمات آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

پروتکل های ارتباطی
هرچه پروتکل های بیشتری پشتیبانی شود، قیمت بالاتری دارد.

تعداد پورت ها
هرچه یک دستگاه پورت های بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد و پورت هایی مانند USB3 هزینه بیشتری دارند.

آیا زیرو کلاینت ارزان است؟
هنگام خرید یکزیرو کلاینت به هیچ وجه به دنبال دستگاه های ارزان نباشید، سعی کنید ویژگی های این دستگاه ها را در نظر بگیرید و شاید یک کلاینت با قیمت صفر کمتر مقرون به صرفه تر باشد، اما صفر ارزان تر ویژگی های محدود و معایب کمتری دارد. ارزانترها در خدمت شما هستند:

از پروتکل های شبکه مانند RDP، Citrix، VNware. پشتیبانی نمی کند
آنها از پورت هایی مانند USB3 پشتیبانی نمی کنند
کیفیت تولید بسیار پایین
آنها از دو نمایشگر به طور همزمان پشتیبانی نمی کنند
پشتیبانی ضعیف از سوی تولید کنندگان و فروشگاه ها
کیفیت تصویر پایین و سرعت و امنیت ضعیف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.