کاهش هزینه ها با مینی کامپیوترها

دانشگاه salt Lake در مسیر بهره‌وری بیشتر با استفاده از مینی کامپیوتر‌ها

کاهش هزینه ها با مینی کامپیوترها

۱۶۲ بازديد

معرفی مینی کامپیوترها
از آنجایی که توسعه رایانه ها در سال های اخیر منجر به عرضه رایانه های مختلف به بازار شده است، امروزه رایانه ها در اندازه ها و قابلیت های مختلفی تولید می شوند و بیشتر فناوری ها به سمت قطعات کوچکتر و دستگاه های الکترونیکی حرکت می کنند. یکی از رایج ترین دستگاه های امروزی مینی پی سی یا کامپیوتر در ابعاد بسیار کوچک است.

رایانه های رومیزی که قبلاً بسیار بزرگ بودند به رایانه های شخصی زیبا و پرسرعتی به اندازه یک کتاب تبدیل شده اند. یکی از دلایل استفاده از مینی پی سی کوچکتر بودن، زیبایی محیط و سهولت نصب است که مورد استفاده بسیاری از شرکت ها و ادارات قرار می گیرد.

کاهش هزینه ها با مینی کامپیوترها


مینی کامپیوترها چگونه به وجود آمدند؟
در اوایل دهه 1960 ایده کاهش اندازه کیسه های بزرگ بود و در آن زمان کیف ها به اندازه یک کمد یا یخچال بودند و در نهایت اولین کامپیوترهای رومیزی به بازار آمدند.

سپس مهندسان سعی کردند سیستم کوچکتری بسازند که بتواند با قدرت و سخت افزاری مشابه لپ تاپ یا کامپیوتر کار کند. تین کلاینت ها با ابعاد بسیار کوچک ارتفاعی در حدود 15 سانتی متر و سبکی در حدود 500 گرم دارند و مزایای آن ها حمل آسان و جابجایی آسان است. این دستگاه ها تقریبا با تمامی سیستم عامل ها کار می کنند و قابلیت ارتقاء رم و قطعات سخت افزاری را دارند.

چرا هزینه خرید مینی کامپیوتر را کاهش دهید؟
این دستگاه ها از این مزیت استفاده می کنند زیرا به کاربران امکان می دهد سخت افزارهای جدید را با قیمت های پایین تری خریداری کنند و همچنین از نظر اقتصادی برای آنها مقرون به صرفه است و خرید این دستگاه ها را برای اکثر افرادی که پول کافی برای خرید رایانه های بزرگتر ندارند، آسان تر می کند. .

همچنین هزینه ارتقاء سخت افزار در مینی کامپیوترها بسیار کمتر از موارد معمولی است و در یک شبکه مبتنی بر مشتری صفر، تنها نیاز به ارتقا یا تعویض رم سرور و هارد دیسک دارید، بنابراین نیازی به هزینه زیادی ندارید. برای خرید سایر قطعات سخت افزاری

یکی از مزیت های این دستگاه ها نسبت به لپ تاپ و کامپیوترهای معمولی مصرف برق کم آنهاست که باعث کاهش هزینه های اقتصادی و ترجیح آنها به این دستگاه ها می شود. دلیل مصرف کم برق این دستگاه به دلیل قطعات کوچکتر و قدرت پردازش کمتر است و به همین دلیل مورد توجه صنعت فناوری اطلاعات بوده و نیازی به تولید برق چندانی در جامعه به خصوص در کشور ما ایران ندارد. هر ساله با کمبود برق، فرهنگ سازی در استفاده از این دستگاه ها توصیه می شود.

مینی پی سی بیشتر از سیستم های دیگر دوام می آورد و حتی تین کلاینت می تواند چندین سال دوام بیاورد و نیازی به خرید کامپیوتر جدید نباشد. کاهش هزینه های مینی کامپیوتر مطمئناً می تواند بر زندگی افراد تأثیر بگذارد و به مردم کمک کند تا رایانه های با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنند.

خرید مینی پی سی


چرا باید مینی کامپیوتر بخریم؟
با خرید تین کلاینت همراه با یک کامپیوتر قدرتمند، هزینه نگهداری و اشغال فضاهای کاری شرکتی یا اداری را کاهش می دهید و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد، حتی پشت مانیتوری که از دید مردم پنهان باشد و توجه شما را برانگیزد، محیط کار بیشتر می شود. زیبا.

اکثر شرکت های بزرگ و ارگان ها و سازمان های دولتی ترجیح می دهند از این فناوری در سازمان خود برای افزایش راندمان کاری، کاهش مصرف برق، افزایش امنیت و کاهش قیمت این دستگاه ها استفاده کنند.

تین کلاینت ها به دلیل ماهیت سخت افزار و فناوری های قدرتمند خود می توانند به طور مداوم تا 24 ساعت در هفته بدون توقف کار کنند. این دستگاه ها فاقد فن در داخل کیس و یا قسمت پشت فن هستند و با خرابی و درگیری فن مشکلی نخواهید داشت.

با در نظر گرفتن همه اینها خرید مینی کامپیوتر قطعا باعث کاهش هزینه های مختلف در کار شما می شود پس شک نکنید و همین الان از فروشگاه کامپیوتر من این گجت های کوچک را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در این زمینه، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.